سفارش تبلیغ
صبا ویژن

I Love You

1_شاید زیاد تلاش نمیکنی:

با گفتن این جمله به نظر میرسد که روی تلاش و کوشش یک دختر قضاوت میکنید بهتر است که یک دختر مجرد را تشویق کنید تا بیشتر تلاش کند تا به اهداف خود برسد اگر کسی را در انجام کاری ناکام دیدید،سرزنش کردن اصلا روش خوبی به نظر نمیرسد.طوری رفتار کنید که او هم تحت فشار قرار نگیرد و از نصایح شما دلخور نشود.

2_زیاد آرایش کردی:

با گفتن این جمله به شخصیت او ، آسیب میرسانید.سعی کنید انتقاد خودرا با زبان بهتری به زبان آورید در نظر داشته باشید یک دختر دوست دارد پوشش و آرایشش جذاب و زیبا باشد تا دیگران را به سمت خودش جذب کند.

3_برگرد همان جایی که بودی:

این جمله ، پیامی را به سمت مجرد ها میفرستد به این معنی که آنها نمیتوانند زندگی خوبی داشته باشند و از آن لذت ببرند و آزادی از آنها گرفته شده است.

برای مجرد ها پنهان شدن در خانه مثل مخفی شدن دوران جنینی شان در شکم مادر به معنای خوشایندی ندارد اغلب آنها دوست دارند با دوستانشان به گردش بروند ودر نهایت بیشتر وقتشان را با دوستانشان سپری کنند.

4_خیلی عیب جو هستی:

به این معنی است که دیگر وقت زیادی برای انتخاب همسر آینده ات نداری وقت تو تمام شده دیگر وقت انتخاب کردن و رفتن به خانه ی بخت است.

5_توقعت را کم کن:

جمله ی فوق اینطور تفسیر میشود که تو زیاد از خواستگار هایت سوال میپرسی، ایراد گیر هستی ، خودسری

مجرد ها جمله ی بالا را اینطور معنی میکنند که باید سطح توقعشان را پایین بیاورند تا خواستگارهای دست پایینشان را هم جذب کنند .به دختر های مجرد پیشنهاد میکنیم گول خواستگارهایی که از نظرشان نامطمئن و مشکوک هستند وخودشان را خوب و مثبت معرفی میکنند ، نخورند آنها میخواهند اخلاق و رفتار واقعی شان را از شما پنهان کنند و ماسک خوبی را به صورتشان بزنند کاری که مسلما دایمی نخواهد بود!


نوشته شده در دوشنبه 90/11/3ساعت 7:55 عصر توسط nafasam نظرات ( ) |


Design By : Pichak